قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های نگین امید شمال ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ نگین امید شمال ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

ارسال در محدوده گرگان:

نگین امید شمال‏ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده، سفارش شما مشمول گارانتی نگین امید شمال شده و در اسرع وقت مجددا با دقت و نظارت کامل، چاپ و ارسال می‌شود.

ارسال به سراسر کشور:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نگین امید شمال‏ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به ‏ نگین امید شمال ‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به نگین امید شمال‏ ارسال شود.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به نگین امید شمال ‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به نگین امید شمال ‏ ارسال شود.