۱۰ میلیارد تومان کاغذ قاچاق در شهرری کشف شد

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، در تشریح جزئیات خبر کشف کاغذ قاچاق گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی کاغذ قاچاق در یک انبار کالا در «شورآباد» تهران، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که فردی، مقادیر فراوانی کاغذ خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی با استفاده از خودروهای شوتی طی چند نوبت در این مکان تخلیه و دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی از انبار بازدید و  ۱۵۲ هزار و ۱۱۴ کیلوگرم کاغذ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

وی با بیان این که ارزش محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی کشور قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.