کارخانه لیبل دیجیتال آینده

غول دنیای فناوری اوری چاپ دیجیتال یعنی شرکت HP از ارایه یکی از مهمترین ماشین آلات چاپ دیجتال لیبل خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، غول دنیای فناوری اوری چاپ دیجیتال یعنی شرکت HP از ارایه یکی از مهمترین ماشین آلات چاپ دیجتال لیبل خبر دادو آن را با عنوان ” کارخانه لیبل دیجیتال آینده” به بازار معرفی کرد.

این شرکت در رابطه مدل جدید ایندگوی خود نوشت: کارایی را به حداکثر و ضایعات را به حداقل برسانید و با تولید بی وقفه غیرقابل توقف شوید تا رونق کسب و کار خود را حفظ کنید.

ریشه در فرمولی برنده دارد

برای اینکه ایندیگو از خودش پیشی بگیرد، یک دستگاه با فناوری ۱۰۰% HP Indigo لازم بود، محدودیت‌های چاپ لیبل را مجدداً بررسی و بازنکری نمود. فناوری پیشرفته LEP x کل عملیات شما را با بهره وری ابتکاری ارایه شده بر اساس قابلیت های اثبات شده HP Indigo ارتقا می دهد.

سودآوری با قابلیت پیش بینی آینده بازار

اگر هرگز فکر نمی‌کردید تولید پرتفولیو شغلی کامل روی یک دستگاه چاپ دیجیتال اینقدر مقرون‌به‌صرفه باشد، لطفا مجددا بازنگری کنید! فناوری HP Indigo این امکان را به واقعیت جدیدی برای شما تبدیل می کند.

در توضیح مدا V12 این شرکا آمده است:

اکوسیستم کامل

با نصب این دستگاه از مزایای مشارکت، از جمله خدمات و پشتیبانی جهانی، پیشنهادات بهینه سازی گردش کار، خدمات تعامل با برند، توسعه کسب و کار و موارد دیگر بهره مند شوید

رابط کاربری

از رابط های کاربری بصری استفاده کنید تا وظایف را ساده کنید و دستگاه را با یک نفراداره کنید. طراحی شده با اپراتورهای چاپی و برای نسل بعدی اپراتورها.

۱۲ ایستگاه الکترونیک

۱۲ ایستگاه جوهر و استفاده از رنگ‌های نقطه‌ای، ۹۷ درصد از رنگ‌های پنتون را با ثبت کامل رنگ به رنگ فعال می‌کند. تمام تفکیک‌های رنگی به‌طور همزمان در یک پاس روی زیرلایه برای دقت قابل تکرار منتقل می‌شوند.

موتور HP Indigo V12 مبتنی بر فناوری HP Indigo LEPx است.

چاپ با سرعت ۱۲۰ متر خطی در دقیقه – قابل مقایسه با سرعت چاپ آنالوگ.

هد نوشتاری مبتنی بر LED با کیفیت HD در ۱۶۰۰ DPI

شامل ۶ موتور تصویربرداری که به صورت موازی کار می کنند، هر یک، یک برداشت واحد ایجاد می کند.

منتقل کننده عکس جدید طراحی شده برای به حداکثر رساندن طول عمر و استفاده آن.

دو BID در هر موتور تصور

جوهرها را در لحظه تغییر دهید و از میان صدها ترکیب جوهر ممکن را انتخاب کنید

واحد پرایمینگ خطی

DFE و ابزارهای اتوماسیون رنگ

استفاده از دستگاه HP Indigo V12 را با راه حل های جدید اتوماسیون DFE و رنگ و پیش از چاپ به حداکثر برسانید.

متاسفانه در یک رفتار غیرحرفه ایی و غیراخلاقی مدتهاست مطالب اختصاصی منتشر شده در حوزه لیبل توسط نشریه صنعت سوم در فضای مجازی، توسط یک نشریه مکتوب حوزه چاپ و نشر بدون ذکر منبع و بنام نشریه مذکور باز نشر داده می شود( سرقت ادبی) از این رو مطالب ترجمه شده توسط نشریه صنعت سوم در شماره هر ماه و همچنین آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران منتشر خواهد شد.