چاپ پوستر فوری

چاپ پوستر فوری

چاپ پوستر فوری؛ وسیله ای در اختیار حرفه های مختلف قرار داده است که بتوانند تبلیغات و اطلاع رسانی درباره کالاها و خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. چاپ پوستر فوری با کمک دستگاه های دیجیتال پیشرفته انجام می شود و پیام ها از طریق ترکیب تصویر و متن به مخاطب منتقل می شوند.
چاپ پوستر

چاپ پوستر فوری امروزه یکی از سریع ترین روش های تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای انواع کسب‌وکارها محسوب می شود. پوستر به‌خودی‌خود با توجه به زنده‌بودن رنگ‌ها و ترکیب زیبایی که از تصویر و متن در آن دیده می-شود؛ توانسته از خلاقیت و زیبایی هنر بهره جسته و همچون شاه ماهی هنر تجاری با روح و روان بیننده بازی کند. چه کسی از دیدن پوسترهای رنگارنگ در شهر احساس زنده‌بودن نمی کند و به یاد نقاش خلاق طبیعت نمی افتد. پوسترها بر دیوارها و تخته شاسی‌ها و هر جایگاه ویژه ای که برایش در نظر بگیرند، می‌نشیند و چون عروسی زیبا می‌درخشد. تصاویر ناب و فوق العاده بر روی یک پوستر فوری چاپ‌شده، همان چیزی است که می-تواند همانند بوم نقاشی یک هنرمند خلاق با مخاطب حرف بزند. انسان ذاتاً هنردوست، همیشه از مشاهده زیبایی ها لذت می برد و کنجکاو می شود این قصه را دنبال کند. قصه ای که اگر زیبا تعریف شود، مخاطب را بر بال های خیال می‌نشاند و همراه خود تا سرمنزل موردنظر مالک پوستر می برد. چاپ پوسترها بسته به تعداد سفارش داده‌شده، امروزه با روش چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود. وقتی سخن از چاپ پوستر فوری می شود؛ منظور استفاده از دستگاه های به روز دیجیتال برای چاپ پوستر هست. چاپ افست زمان‌بر است و در دنیایی که وقت طلاست و با یک روز تأخیر، رقبا می توانند جلو بیفتند و یا تعداد مخاطب کمتری برای قصه کسب‌وکار شما جذب می شوند، بسیاری از اوقات باید به چاپ پوستر فوری اعتماد کرده و تعریف داستان را به عهده این نوع چاپ بسپارید. روایت چاپ پوستر فوری، روایت دنیا پرشتاب است که با کمک فنّاوری می تواند یک‌روزه، هر تعداد که شما می خواهید برایتان اقدام به چاپ پوستر فوری کند.

مقاله مرتبط:چاپ پوستر
گامی برای سفارش چاپ پوستر فوری

چاپ پوستر فوری توانسته است؛ خود را با همه رشته ها هماهنگ سازد، تفاوتی نمی‌کند علم باشد یا هنر و یا تجارت، در همه زمینه ها به کمک آمده و با ترکیب تصاویر و متن کوتاه توانسته، گامی بزرگ در راستای اطلاع‌رسانی بردارد و شمایی که در شروع کار خود هستید؛ نمی توانید بدون تداعی کردن تصویری از کالا و یا خدمات خود برای مخاطب، جایگاه خود را تعیین و تثبیت کنید. باید بتوانید با استفاده از هنر تجاری، تصوری جذاب از خود در ذهن مخاطب خلق کنید تا با شنیدن نام شما آن تصویر تداعی گردد و این راز ماندگاری کسب‌وکارها و افراد است.

قبل از اقدام به سفارش چاپ پوستر فوری لازم است درباره خواسته خود خوب بیندیشید؛ دوست دارید مخاطب درباره شما چگونه بیندیشد و چه عکس العملی نشان دهد؟ تصوری که دوست دارید از شما در ذهن مخاطب خلق گردد، خمیرمایه طرح پوستر شما خواهد بود. طراح موسسه چاپ پوستر فوری باید آن قدر باتجربه و خلاق باشد که این تصور را در قالب تصویری گویا و جذاب در ذهن بیننده خلق کند. او باید روانشناسی رنگ ها را بداند. شما باید بگویید با کمک روش دیجیتال و چه نوع متریالی می خواهید قاصدان خود را روانه درودیوار شهر کنید، تا او بر اساس رنگ‌ها و کیفیت چاپ، طرح بزند. گاهی ما آن قدر عجله داریم که فراموش می‌کنیم؛ چاپ پوستر فوری قرار است برای ما چه کاری انجام دهد. اگر تصور ایجادشده در ذهن مخاطب نتواند او را وادار کند که خواسته شمارا چه برای خرید و چه برای انجام کاری مانند شرکت در همایش یا کنفرانسی اجابت کند، به چه دردی می‌خورد هزینه چاپ پوستر فوری را بدهید.

بنابراین حتماً به طراح خود گوشزد کنید؛ تصویر و متن باید در هارمونی زیبایی باشند و به مخاطب بگویند، برای دنبال کردن این قصه باید چه‌کاری انجام دهد و چگونه.

اگر رنگ بخصوصی در رشته فعالیت شما رواج دارد، حتماً به طراح موسسه بگویید یا اگر سابقه ای دارید که با اشاره به آن، خاطرات خوشی در ذهن مخاطب یادآوری می شود، اطلاع دهید. از ابعاد پوستر غافل نشوید. طرح شما باید در آن ابعاد بدرخشد و چشم بیننده را سیر کند. با موسسه چاپ پوستر فوری درباره ابعاد مشورت کنید، باید در ابعادی که شما می خواهید، بتواند کیفیت مناسبی از چاپ پوستر فوری ارائه دهد.

اغلب برای چاپ پوستر فوری از کاغذ گلاسه استفاده می شود و برای محافظت از رنگ‌های پوستر از روکش لمینت استفاده می‌کنند.

چاپ پوستر فوری با استفاده از دستگاه های لیزری و جوهرافشان باکیفیت می تواند کیفیت موردنظر شمارا تا حدی تأمین کند؛ اگرچه با چاپ افست می توان پوسترهای باکیفیت تری برای تبلیغات استفاده کرد. در هنگام سفارش چاپ پوستر فوری ابتدا با توجه به توانایی چاپ دیجیتال که می تواند؛ تغییراتی در هنگام چاپ، برخلاف چاپ افست داشته باشد، نمونه ای درخواست کنید تا اگر احساس کردید نمی تواند در جذب مخاطب برای شما موفق عمل نماید، تغییراتی در طرح یا متن و با نوع کاغذ اعمال کنید. تعداد در محاسبه هزینه چاپ فوری پوستر مهم است؛ زیرا هزینه چاپ هر پوستر ثابت هست؛ بنابراین با دریافت نمونه و در صورت تائید، با توجه به تعداد مکان هایی که پوستر نصب خواهد شد، تعداد چاپ پوستر فوری را مشخص کنید. اگر بعداً احساس کردید تعداد بیشتری نیاز دارید اصلاً نگران نباشید، چاپ دیجیتال این امکان را برای شما فراهم کرده است که در عرض چند ساعت، مجدد برایتان پوستر فوری چاپ کند.

در انتخاب مکان نصب پوستر دقت کنید؛ باید مخاطبان شما در آن مکان ها بیشترین تردد را داشته باشند. نمی-توانید پوستر همایش پزشکی تخصصی را کنار سینما ببرید نصب کنید و انتظار داشته باشید پزشکان زیادی شرکت کنند. جای پوستر پزشکی تخصصی در مراکز درمانی و علمی و نزدیک این مراکز هست.

اگر قرار است؛ دو یا چند محصول و یا خدمات هم‌زمان معرفی گردند، چاپ پوستر فوری را متنوع سفارش دهید. هرکدام از پوسترها حرف تازه و مستقلی بزنند، اما طرح ها شباهت کلی خواهند داشت، گویی در کنار هم داستانی را روایت می کنند. اجازه دهید در ذهن مخاطب، پیام های شما مستقل اما پیوسته ثبت گردند.

خلاقیت را در طراحی پوستر فراموش نکنید؛ گاهی به خاطر زمان، طرح های تکراری را قبول می کنیم و فراموش می کنیم برای رفع تکلیف، هزینه چاپ پوستر فوری دادن، وقت تلف کردن و اتلاف منابع محسوب می شود.
هزینه چاپ پوستر فوری

هزینه چاپ پوستر فوری با دستگاه های دیجیتال نسبت به روش افست مخصوصاً در تیراژ بالا، مقرون‌به‌صرفه نیست؛ اما به دلیل عدم استفاده از پلیت در روش دیجیتال، در تعداد کمتر از ۵۰۰ عدد مناسب هست. نوع کاغذ و گرماژی که برای پوستر استفاده می شود و همچنین عملیات تکمیلی چاپ، مانند روکش دادن، در هزینه ها بسیار مؤثر می باشند. ابعاد پوستر و تعداد آن، نکات دیگری هستند که دربراورد هزینه در نظر بگیرید.