بهترین زمان چاپ سررسید و تقویم رومیزی

سررسید شبیه دفترچه یادداشتی است که دارای تاریخ و اطلاعاتی درباره ی رویداد های مختلف مربوط به روزهای سال می باشد. از سررسید ها می توان برای یک سال کامل استفاده کرد و تنها دفترچه ای می باشد که می توان با آن تبلیغات انجام داد. سررسید ها دسته های مختلفی دارند.

سررسید ۱۴۰۱ دارای سه قسمت است که شامل مقدمه، صفحه های داخلی و صفحه های پایانی است. قسمت ابتدایی اطلاعات دارنده سررسید اختصاصی را نشان می دهد. صفحات داخلی علاوه بر داشتن تاریخ و مطالب، فضایی را برای یادداشت های روزانه دارند. صفحات پایانی شامل شماره تلفن های ضرروری و اطلاعات راه ها و مهندسی می باشد.

سررسید همانند کتاب یا جدولی می باشد که اطلاعات یک سال را دارا می باشد و یکسری اطلاعات به ابتدا یا انتهای صفحاتش پیوست شده است. هر صفحه سالنامه دارای تاریخ است. سررسید مناسبت ها و رویدادهایی را نشان می دهد که در گذشته اتفاق افتاده و همه ساله تکرار می شود تا در خاطره ها زنده بماند.

سالنامه های قدیمی اطلاعات کشاروزی را ارئه می داد ولی سالنامه ۱۴۰۱ و مدرن شامل اطلاعات عمومی و آماری می باشد. سرسید های سال جدید ابتدا توسط وزارت ارشاد منتشر می شود و بعد شرکت های تبلیغاتی سررسید ها و سالنامه را با طرح های مختلف چاپ می کنند.

شرکت های تبلیغاتی که سررسید ها را به چاپ می رسانند تلاش می کنند تا اطلاعات کمیاب و پر فایده و سودمندی را فراهم کنند تا مصرف کننده بهترین بهره مندی را از آن داشته باشد. سالنامه موضوعات اقتصادی و سیاسی و… را در بر می گیرد. اخیرا سررسید های مهندسی و دستیار و ورزشی نیز به چاپ می رسند.

ممکن است آژانس های تبلیغاتی سالنامه ها را در اندازه های مختلف به چاپ برسانند و می توانند جنس های مختلفی داشته باشند. به سررسید هایی که در سایزهای مختلف تولید می شوند قطع سررسید یا قطع سالنامه می گویند.

صحافی سررسید

شرکت های تولید کننده سررسید از دوخت و چسب استفاده می کنند تا صفحات را کنار هم قرار دهند که به آن صحافی می گویند. اگر مواد اولیه با کیفیت مرغوب صحافی شوند دوام بیشتری خواهند داشت و باعث افزایش رضایت مشتریان می شوند و برندتان در نزد آنان معتبر می شود.

صحافی با استفاده از فنر نیز انجام می شود که این روش در کتاب های قطور و نفیس بسیار کاربردی است. در این نوع صحافی صفحات کنار هم قرار می گیرند و صفحات پانچ می شود و فنرها از آن عبور می کنند و صفحات را کنار هم قرار می دهند.

جلد سررسید

با توجه به این که قصد دارید چه مقدار هزینه کنید و کیفیت تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد، می توانید جلدهای متنوعی را برای سررسید ۱۴۰۱ انتخاب نمایید. یکی از با کیفیت ترین جلدها، جلدهای ترمو می باشد که ماندگاری بالاتری نسبت با سایر جلدها دارند ولی گران قیمت تر هستند.

جلد گالینگور دارای پوششی از پی وی سی می باشد که روی لایه ای از کاغذ لمینت می شود. این جلدها داری دوام کم تری هستند از این رو ارزان تر می باشند. این نوع جلد ها دارای تنوع طرح و رنگ بالاتری هستند. جلد سلفون نوعی جلد سررسید است که می توان بر روی آن هر طرحی را با رنگ دلخواه روی آن چاپ کرد.

جلد چرم مصنوعی یک از انواع جلدها بوده که شباهت بسیار زیادی به چرم مصنوعی دارد و قیمت کم تری نسبت به چرم های طبیعی دارد. بهترین چرم برای جلد سررسید چرم طبیعی است که به ندرت کسب و کارها آن را سفارش می دهند و علت تیراژ پایین آن قیمت بالای چرم و سخت بودن فرآیند تولید جلد با استفاده از این چرم ها است.

تقویم رومیزی ۱۴۰۱

با استفاده از تقویم ها می توانید از رویدادها و آداب و رسوم و اتفاق های دیگر رخ داده در طول تاریخ آگاه شوید. تقویم رومیزی ها وسیله ای برای یادآوری اتفاقات هستند.

از تقویم رومیزی ۱۴۰۱ در هر مکان می توان استفاده کرد وآن را در جاهای مختلف روی میز قرار داد. این تقویم ها باید پایه بادوامی داشته باشند که می توانند از جنس ام دی اف و مقوا و پلکسی باشند. این نوع تقویم ها بر اساس سلیقه مخاطبین و در سایز و اندازه های مختلف تولید میشود.

تقویم رومیزی یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی می باشد و کاربرد زیادی در بازاریابی دارد. تقویم ۱۴۰۱ یکی از راه های جذب مشتریان می باشد که مشتریان هدف می توانند از آن استفاده کنند و برند شما را روزانه به آنان یادآوری می کنند.

تقویم رومیزی جاموبایلی

کاربرد تقویم رومیزی چیست ؟

استفاده از تقویم رومیزی می تواند برای تبلیغ و معرفی برند برای کارمندان و مشتریان مفید می باشد و روی صفحات آن می توانید برندتان را تبلیغ کنید. از طرفی چون مدام جلوی چشم مشتری است، یادآور کسب و کارتان می شود. تقویم ها در صنعت برندینگ جایگاه ویژه ای دارند به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از این روش استفاده می کنند.

برای افزایش درآمد و جذب مشتریان جدید و حفظ مخاطبان قبلی تقویم رومیزی شیوه ی مناسبی است. برای این کار کافی است که به آژانس های تبلیغاتی معتبر مراجعه کنید و سفارش دهید تا این محصول را با کیفیت بالا برایتان آماده کنند. این امر باعث می شود در ذهن مخاطبان ثبت شوید.

تقویم رومیزی اختصاصی چیست ؟

تقویم اختصاصی تفاوتی با تقویم های معمولی دارند و آن تفاوت این می باشد که شرکت می تواند طبق سلیقه ی خود و مطابق میل خود عکس ها و طرح ها را انتخاب کنند و عکس ها را به صورت نمایی از محصولات و شرکت طراحی کنند. عکس ها و لوگو ها در تقویم اختصاصی تنها منحصر به همان کسب و کار است.

در این نوع تقویم نوع خدمات و محصولات به وضوح به نمایش گذاشته می شود و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر شناخته شده است. در واقع این نوع تقویم های رومیزی کاملا سفارشی تولید می شوند.

تهیه سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی ۱۴۰۱

تهیه سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی می تواند هدیه ی ویژه ای از طرف شما به مخاطبانتان باشد که از این طریق هرروز خود را به جامعه هدف یادآوری کنید. شرکت و چاپخانه مجریان یکی از شرکت های تبلیغاتی شناخته شده می باشد که انواع سررسید ها و تقویم ها را مطابق با سلیقه مخاطب تولید می کند.