سیگورک یک کارخانه مرکب ایتالیایی را خرید

با خرید سازنده مرکب ایتالیایی La Sorgente Spa توسط Siegwerk ، تجارت داخلی خود را در ایتالیا گسترش داد و در عین حال پوشش محلی، زیرساخت و خدمات چاپگرهای بسته بندی را تقویت کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، Siegwerk Druckfarben AG & Co. KGaAیکی از تامین کنندگان پیشرو بین المللی مرکبهای چاپ برای کاربردهای بسته بندی و لیبل، قراردادی را برای خرید سازنده جوهر ایتالیایی La Sorgente Spa امضا کرده است. این شرکت خانوادگی در Poppi ایتالیا واقع شده است و مرکب های فلکسوگرافی پایه آب با کیفیت بالا را برای کاربردهای کاغذ و مقوا و همچنین مرکب های مبتنی بر حلال برای بسته بندی انعطاف پذیر تولید می کند. این شرکت که در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد، امروزه یکی از مهمترین تامین کنندگان مرکب برای چاپ فلکسوگرافی در ایتالیا است.

با این خرید، Siegwerk سبد محصولات خود را برای چاپگرهای بسته بندی بیشتر گسترش می دهد و در عین حال ردپای محلی خود را در بازار ایتالیا تقویت می کند. «La Sorgente Spa یک متخصص مرکب شناخته شده برای کاغذ و مقوا و همچنین برنامه های بسته بندی انعطاف پذیر با شهرت قوی در ایتالیا است. Dirk Weißenfeldt، معاون بسته‌بندی انعطاف‌پذیر EMEA در Siegwerk، می‌گوید راه‌حل‌های مرکب آن کاملاً در سبد محصولات ما قرار می‌گیرد. این خرید Siegwerk را قادر می سازد تا به طور قابل توجهی حضور خود را گسترش دهد و در عین حال زیرساخت ها و نیروی کار خود را برای رشد بیشتر در ایتالیا ایجاد کند.

این معامله شامل انتقال تمام تخصص فنی، سبد محصولات و تجهیزات تولیدی متعلق به La Sorgente Spa است. Siegwerk به تولید و خدمات رسانی به مشتریان از سایت تولید در Poppi ادامه خواهد داد. به عنوان عضوی از خانواده Siegwerk، La Sorgente Spa یک نهاد جداگانه باقی خواهد ماند که نام تجاری و محصول خود را حفظ می کند. Christopher van Laack، نایب رئیس Paper & Board EMEA و بسته بندی مواد غذایی مایع در Siegwerk، نتیجه گیری می کند: ادغام محصولات به دست آمده در ارائه جوهر Siegwerk به مشتریان امکان می دهد از یک سبد محصول جامع تر و یک تخصص فنی گسترده تر بهره مند شوند. هر دو شرکت از نزدیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا از یکپارچگی یکنواخت تجارت بدون هیچ گونه دخالتی برای مشتریان فعلی هر دو شرکت اطمینان حاصل کنند.

ما خوشحالیم که در Siegwerk یک شریک عالی و مالک جدید برای شرکت خود پیدا کردیم. Siegwerk مرکبهای ما را در یک سازمان بسیار بزرگتر ادغام خواهد کرد و به این ترتیب محصولات فعلی ما را در بازار جهانی پیش خواهد برد. پس از بسته شدن قرارداد، خانواده به عنوان تیم مدیریتی برای عملیات فعلی ایتالیا به خدمت ادامه خواهند داد.

خرید La Sorgente Spa به دنبال سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک دیگری است که Siegwerk قبلاً طی سال‌های اخیر انجام داده است تا موقعیت خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده کامل مرکب برای بازار بسته‌بندی افزایش دهد.

هر دو طرف توافق کرده اند که جزئیات مالی را فاش نکنند.

درباره اسپا La Sorgente

این شرکت در اوایل دهه ۱۹۰۰ تاسیس شد. با شروع دهه ۱۹۷۰، La Sorgente Spa از بازار بسته بندی در حال رشد استفاده کرد و توجه خود را به مرکب های فلکسوگرافی و روتوگراور برای چاپ روی کاغذ، مقوا، دستمال کاغذی و فیلم پلاستیکی معطوف کرد. این شرکت همچنین مرکب برای نوارهای چسب تولید می کند، جایی که این شرکت پیشرو در ایتالیا و صادرکننده در سراسر جهان است. La Sorgente Spa در کشور خود به دلیل کیفیت و خدمات مشتری شهرت دارد. این شهرت را می توان در گواهینامه های مناسب و دانش قوی در زمینه های مرتبط با کیفیت، محیط زیست و مرکب های پایدار و کمپوست پذیر مشاهده کرد. تحویل قابل اعتماد مشتری و خدمات شخصی مشتری به ایجاد یک شرکت موفق کمک کرده است. La Sorgente نزدیک به ۵۰ نفر را در دفتر مرکزی و سایت تولید خود در Poppi، ایتالیا کار می کند.