تضمین بهترین قیمت رول حرارتی در کاغذ و مقوای طرفه

نتایج یک تحقیق در بازار رول حرارتی مارابه این نتیجه رساند که قیمت رول حرارتی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد،اگر علاقمند هستید تا بیشتر راجع به این موضوع بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهترین قیمت عمده رول حرارتی ۸ سانتی فیش پرینتر هانسول را در کاغذ و مقوای طرفه  ( papiere.ir ) پیدا کنید. بر اساس یک تحقیق در بازار رول حرارتی ما به این نتیجه رسیدیم که قیمت رول حرارتی به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد. خب اگر علاقمند هستید تا بیشتر راجع به این موضوع بدانید حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

فاکتورهایی که باعث می شود قیمت رول حرارتی فیش پرینتر صندوق فروشگاهی تغییر کند عبارتند از:

۱- کیفیت کاغذ : کیفیت این نوع کاغذ بسیار در قیمت رول حرارتی تاثیر می گذارد. همانطور که شما هم حتما می دانید کاغذهای نا مرغوب باعث خرابی پرینتر صندوق فروشگاهی شما می شود. این نکته بسیار مهمی در انتخاب کاغذ شما دارد.  برخلاف تصور عموم که فکر می کنند کاغذ های ارزان تر به صرفه تر هستند به این دلیل که قیمت پایین تری دارند درست نیست.  به این دلیل که فقط هزینه اولیه کمتری دارند ولی باعث آسیب رساندن به پرینتر صندوق فروشگاهی شما می شوند. هزینه تعمیر پرینتر صندوق فروشگاهی بسیار بالاست. بعد از مدتی شما مجبورید هزینه تعمیر آن را بپردازید و این هزینه از دید بسیاری پنهان می ماند. بعنوان مثال کاغذ هانسول کره و یا ترماکس ژاپن یا کوهلر آلمان ۳۰ در صد نسبت به کاغذ های چینی گرانترند. بهمین دلیل ساده استفاده از کاغذ هانسول و یا کوهلر به نفع شما می باشد. البته کاغذ های مرغوب چینی مثل فونیکس هم وجود دارند.

۲- طول رول کاغذ: طول رول کاغذ از فاکتور های تاثیر گذار در قیمت رول حرارتی ۸ سانتی و یا ۵۷ میلیمتری ترازو و یا دستگاه کارت خوان می باشد. بعضی از فروشندگان رول ۴۵ متری را بفروش می رسانند که نسبت به رول های ۴۰ متری قیمت بیشتری دارند. که هنگام خرید این نکته نباید دور از ذهن قرار گیرد.

۳- رنگ: رنگ مشکی در بازار امروز گرانتر از رنگ آبی می باشد. باید به این نکته هم توجه کرد بعضی از فیش پرینترهای صندوق فروشگاهی قادر به پرینت بر روی کاغذ های آبی رنگ نمی باشند. بنابر این رنگ مشکی ارجح تر نسبت به رنگ آبی می باشد.

۴- بسته بندی: بسته بندی های با روکش فویل طلایی و یا نقره ای گرانتر از بسته بندی ایران می باشند. بسته بندی های ایران بصورت شرینک می باشد و هر ۵ عدد رول داخل یک شرینک می باشند.

طبق تحقیقی که توسط کارشناسان ما انجام شد به این نتیجه رسیدیم که رول حرارتی کاغذ و مقوای طرفه هم دارای کیفیت خوبی می باشد و هم دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با بسیاری دیگر از فروشندگان کاغذ حرارتی می باشد. طبق این تحقیق قیمت عمده رول حرارتی ۸ سانتی فیش پرینتر صندوق فروشگاهی هانسول و رول ۵۷ میلیمتری دستگاه کارت خوان و یا ترازو در کاغذ و مقوای طرفه به این شرح است:

رول ۴۰ متری ۶۹۰۰ تومان- کارتن ۷۰ تایی

رول ۴۵ متری ۷۹۰۰ تومان- کارتن ۶۰ تایی

رول ۵۷ میلیمتری دستگاه کارت خوان  ۱۸ متری ۳۰۰۰ تومان – کارتن ۱۸۰ تایی

برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمتهای رول حرارتی ۸ سانتی فیش پرینتر صندوق فروشگاهی و یا ۵۷ میلیمتری ترازوی دیجیتالی و یا دستگاه کارت خوان  به سایت کاغذ و مقوای طرفه مراجعه نمایید.