توجه به آموزش مسیر مطمئن توسعه

رییس اتحادیه لیتوگرافان و چاپ دیجیتال با اشاره به اهمیت آموزش یادآور شد:امروزه هرگونه توسعه و پیشرفتی در کسب وکارها از جمله صنعت چاپ منوط به آموزش صحیح و راهبردی است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مجتبی معراج محمدی با نگاهی به روند و چگونگی بهبود مستمر کسب وکار گفت: در حقیقت، با توجه به توسعه روز افزون دانش و انقلاب دیجیتالی شدن، آموزش می تواند به عنوان یکی از راهبردهای اصلی دستیابی به موفقیت، سرمایه و توسعه پایدار قلمداد می شود.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به قبول مسئولیت خطیر این اتحادیه در تولیت صنعت چاپ دیجیتال تلاش مضاعفی برای بهبود، گسترش و ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است.

رییس اتحادیه لیتوگرافان و چاپ دیجیتال تهران ادامه داد: از سوی دیگر تلاش داریم به آنچه هم‌اکنون موجود است با نگرش کاربردی‌تر نگاه کنیم و این بهره وری صحیح شاید برای همین مقدار کنونی کفایت کند، اما از آنجایی که پیش از چاپ و آماده سازی و بخصوص صنعت مدرن و پیشروی چاپ دیجیتال طیف وسیعی از کاربران را در بر می‌گیرد در آینده ایی نزدیک با کمک دانشکده ها و مراکز آموزشی بستر بزرگتری مهیا نماییم.

معراج محمدی درپایان گفت: با توجه به روند جهانی صنعت چاپ فعالین این حوزه ما باید خود اهمیت آموزش را درک کنند و مستمر به دنبال گسترش ابعاد مختلف آن باشند تا از آنچه در اختیار دارند، نهایت بهره برای یک کسب وکار پایدار را ببرند.

اتحادیه لیتوگرافان و چاپ دیجیتال یکی از تشکلهای فعال صنعت چاپ کشور است که با تمرکز بر صنعت چاپ دیجیتال و تولیت این بخش برای ارتقاء و بهبود آن تلاش مضاعفی در دستور کار قرار داده است.