ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی

شرکت بازرگانی AG واردکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

به گزارش بازار، کاربرد دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار برای تولید و بسته بندی انواع مختلف این محصولات می باشد.

خشکبار و حبوبات از جمله مواد غذایی هستند که مصرف زیادی در بین خانواده‌های ایرانی دارند و با توجه به تقاضای بالای خرید، تهیه و خرید انواع بسته‌بندی این محصولات نیز رواج زیادی داشته است.

دلایل محبوبیت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

برخی افراد با وجود نیاز به کسب درآمد، قادر به کار کردن خارج از منزل نیستند. برای این افراد مشاغل خانگی مختلف بهترین گزینه به حساب می‌آید. در بین مشاغل خانگی، بسته بندی انواع حبوبات از جمله مشاغل پرسود و روشی برای کسب درآمد در منزل به حساب می آید.

 این حرفه به دلایل مختلفی بین افراد جامعه محبوبیت دارد و طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و به خصوص از شیوه های کارآفرینی در خانه برای بانوان به شما می آید. از جمله عواملی که باعث محبوبیت بسته بندی حبوبات در منزل می شود به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  تنوع بالای محصول
جهت راه اندازی این شعبه سرمایه بالایی نیاز نیست
سود بالا
ریسک پایین
عدم نیاز به تجهیزات و لوازم گران قیمت
دارای تایم کاری متغیر و منعطف
عدم نیاز به دانش تخصصی
مراحل کلی کار با دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات

اگر بخواهید به طور کامل با مراحل بسته بندی حبوبات آشنایی پیدا کنید، باید بدانید معمولاً فرآیند بسته بندی شامل مراحل زیر می‌شود.

  بوجاری
پولیش
توزین و بسته بندی حبوبات

اگر شما هم به فکر ایجاد کارگاه پرسودی هستید، می توانید به فکر راه اندازی خط تولید بسته بندی حبوبات و خشکبار باشید.دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی  در انواع مختلفی موجود می باشد که ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارد و از نظر نوع کاربرد و وزن دارای انواع مختلفی می باشند.

انواع مختلف دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار

در خط تولید و بسته بندی حبوبات مختلف، دستگاه بسته بندی حبوبات Grain packing) machine ) را از نظر توزین می‌توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد. توزین به معنای قابلیت وزن کردن به شکل همزمان است. به طور کلی دستگاه هایی در اندازه کوچک، با دوتوزین، چهارتوزین و شش توزین به بازار عرضه شده‌اند. انواع دستگاه ها با توزین های مختلف جهت بسته بندی و آماده نمودن محصولات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه در مورد هر کدام توضیح مختصری جهت آشنایی شما می دهیم.

دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین ای جی

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین برای بسته بندی انواع مواد گرانولی از قبیل: بسته بندی چیپس، خشکبار، حبوبات، غلات، سبزی خشک، برنج، چای، میوه، تافی، سویا و همچنین بسته بندی قند و شکر و… کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسته بندی دارای دو ترازوی لودسل و نیز چشم الکترونیکی در بخش بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین

از این مدل دستگاه بسته بندی حبوبات جهت بسته بندی انواع محصولات مختلف مثل: گردو، پسته، گندم و جو پوست کنده و پرک شده، خشکبار، حبوبات، سبزی خشک، میوه ها، ماکارونی فرمی، شکر پنیر، شکلات، تخمه، تافی، چیپس سیب زمینی، چای، قند خرد شده، شکر، برنج، گیاهان دارویی، مواد شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار و کار با دستگاه بسته بندی چهار توزین به تخصص خاصی نیاز ندارد و بسیار راحت می باشد. به طوری که اپراتور و کاربر به آسانی می تواند با این نوع دستگاه کار کند.

دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین نیز مخصوص بسته بندی انواع محصولات گرانولی همچون: حبوبات، خشکبار، انواع غلات، تافی چیپس، قند و شکر، ماکارونی فرمی، چای، مواد دارویی و شیمیایی ساخته و تولید شده است و قابلیت تولید ۵۰ بسته در دقیقه را دارا می باشد.

نحوه کار با دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین هم بسیار ساده است. این مدل دستگاه در مقایسه با دیگر مدل‌های دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دارای سرعت و توان تولید بالاتری می باشد.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از لحاظ نوع کاربرد

دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی

دستگاه بسته بندی حبوبات را از نظر نوع کاربرد به موارد زیر می توان دسته بندی نمود:

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

یکی از راه های بسته بندی ارزان و سریع حبوبات به شکل دستی و با استفاده از دستگاه های دوخت می باشد. در این روش شما حبوبات را در وزن های مختلف داخل نایلون های پلاستیکی بسته بندی می کنید و سپس با به کارگیری دستگاه های حرارتی در نایلون پلاستیکی را پرس و دوخت می ‌کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار ریلی

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات بیشتر جهت کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. فرم بسته بندی این دستگاه مانند نمونه دستگاه های دستی است، تنها با این تفاوت که تمام کارها به شکل اتوماتیک انجام می شود. محصولات وزن شده روی ریل دستگاه قرار می گیرند و به صورت اتوماتیک توسط حرارت بسته بندی می گردند.

دستگاه وکیوم حبوبات و خشکبار

یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستگاه وکیوم یا دستگاه عمودی می باشد. این دستگاه با ایجاد خلاء و تزریق گاز درون بسته بندی محصولات، می تواند طول عمر آنها را به شکل شگفت‌آوری بالا ببرد و همین طور از شکستگی و ریز شدن محصولات جلوگیری می کند.

بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل

اگر به دنبال کسب درآمد در منزل هستید و به دنبال راهی هستید که بتوانید با ساده‌ ترین کار در منزل به درآمد برسید، می توانید به فعالیت بسته بندی انواع محصولات در منزل بپردازید. کار بسته بندی در منزل در کل شامل پر کردن انواع پاکت، نایلونی پلاستیکی، سلفون و جعبه های مختلف با مواد خاص می شود. پس از بسته بندی باید محصولات خود را در دید مشتریان، جهت فروش قرار دهید.

در حال حاضر بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل به یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی پردرآمد تبدیل شده است. به خصوص اینکه می‌توانید بعضی از کارهای بسته بندی را توسط دستگاه های تخصصی طراحی شده در این حوزه، بهتر و سریع تر انجام دهید. همچنین بازدهی و کارکرد خود را با کمترین خستگی به شکل فوق‌العاده‌ای بالا ببرید. با کمی دقت نظر درمی یابید که بسته بندی حبوبات یا خشکبار به منظور یک کسب و کار خانگی، مناسب برای کسانی که نیاز به انعطاف در زمان کاری دارند، می باشد.

شرکت ای جی وارد کننده انواع  دستگاه ساشه صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات به سایت ای جی (AG۷۷۷.com) مراجعه کنید

برای خرید دستگاه ساشه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: ۴۶۰۹۶۷۲۴-۰۲۱

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: ۹۱۰۱۰۱۱۸-۰۳۱

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد