نسخه جدید PDF برای لیبل و بسته بندی

 نسخه ۷.۵ PACKZ، ویرایشگر PDF اصلی نرم افزار HYBRID، نسل بعدی نرم افزار پیش چاپ را برای لیبل و بسته بندی ارائه می دهد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، STEPZ 7.5 به طور همزمان برای برنامه های کاربردی چاپ دیجیتال منتشر می شود. هر دو ابزار راه حل های سفارشی را برای کارشناسان پیش از چاپ ارائه می دهند که به کارایی، کیفیت و عملکرد بالا در تهیه فایل های بسته بندی برای روشهای چاپ یا چاپ دیجیتال نیاز دارند.

مشاغل تولیدی در صنعت بسته بندی در حال افزایش است و در نتیجه بسیاری از چاپگرها و مبدل های بسته بندی در حال تبدیل به تولید مبتنی بر داده هستند. Pactions 7.5، مجموعه ابزار خودکار در PACKZ و STEPZ با لیست های عملیاتی پارامتری شده، به نیازهای این مشتریان برای اتوماسیون پیشرفته پاسخ می دهد. این ابزار قدرتمند میزان زمان مورد نیاز اپراتور برای ویرایش، تایید و چاپ یک طرح بسته جدید را کاهش می‌دهد و به‌طور یکپارچه به بسته‌بندی‌های RIP، گردش کار، و Digital Front Ends (DFE) متصل می‌شود. Paction ها همچنین می توانند برای تولید بارکد استفاده شوند، از جمله کد GS1 Digital Link Datamatrix.

فروشگاه راه حل های درون برنامه
ای PACKZ و STEPZ اکنون یک پیوند مستقیم به فروشگاه آنلاین نرم افزار HYBRID ارائه می دهند که به مشتریان امکان می دهد الگوهای آماده، علائم پویا و فیلترهای ابرداده را به سرعت در صورت نیاز برای روش های جدید تولید یا انواع شغل دانلود کنند.

بهبودهای کلیدی نسخه ۷.۵
هر دو PACKZ و STEPZ 7.5 از جدیدترین پردازنده های M1 اپل برای ویرایش بلادرنگ پشتیبانی می کنند.
لایه‌ای پیچیده را می‌توان همزمان در حالت رنگی مشاهده کرد و نمایش‌های مبتنی بر شی را می‌توان در هر جداسازی بررسی کرد. بهبودهای Smart Flattener کیفیت و ثبات آثار هنری، مدیریت حرفه ای تعاملات رنگ و شفافیت و همچنین تبدیل وسعت مطبوعات را تضمین می کند.

نرم افزار PACKZ 7.5 به طور خودکار عناصر اثر هنری را با مراحل پردازش تعریف شده در استاندارد ISO 19593 برچسب‌گذاری می‌کند، در حالی که فناوری تجزیه و تحلیل و رفع اشکال فایل‌های دریافتی را برای مطابقت بررسی می‌کند.

نرم‌افزار HYBRID همچنان به حمایت از نوآوری از طرف چاپگرهای لیبل و بسته‌بندی ادامه می‌دهد تا از نیازهای آنها برای دقت، کاهش هزینه، اتوماسیون فرآیند و زمان‌های چرخش سریع‌تر پیشی بگیرد.